Etykiety

niedziela, 23 grudnia 2012

Urodzinowo ... : D

Hej .  :) 
A więc wczorajszy  dzień cudowny , bo w końcu moje urodziny. Godzina 9 a mi sms-y przychodzą z życzeniami . Wkurzona byłam , że tak wcześnie ale w końcu nie którzy o mnie pamiętali : ) . Dowiedziałam się że urodziłam się o godzinie 10:05 i o tej godzinie dostałam prezent od rodziców . Gdy mama przyjechała  jak zwykle siedziałam na kompie , a tu proszę rodzinka mi z tortem do pokoju wchodzą . Mam nadzieję że życzenie które sobie pomyślałam podczas dmuchania świeczek mi się spełni < 3 .
A dzisiaj ? Dzisiaj są same nudy wstałam o godzinie 13 o.o i nic nie robiłam . X D
Oglądałam zdjęcia z wesela : ) 
Już jutro święta więc WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ! : *





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz