Etykiety

niedziela, 23 grudnia 2012

Farbu, farbu ;3.

  Hello! Pojechałam dziś po szamponetki, bo skoro czerwony jest na prowadzeniu a ja mam półtora tygodnia wolnego to zobaczę jak mi to wyjdzie. Za jakąś godzinę zacznę i może uda mi się wstawić zdjęcie.
Przy okazji kupiłam sobie bluzę, bez przymierzania x.x". Efekt taki, że rękawy są za krótkie ;/, No trudno byleby mama się nie skapnęła.
Ogólnie to wyciągnęłam Krzyśka jeszcze ;].  Chwilę przed autobusem weszliśmy do "Tomasza", oczywiście 3 piętro-punkt mojego zainteresowania. GITARY!!! Jeju jejku jeeejciuuu!! Klasyczne, basowe, akustyczne.. no i elektryczne♥♥♥. Nawet była jakaś promocja i jedna była za 800zł!! Normalnie miałam ochotę tam zacząć krzyczeć "aaww!", "Kyyaaa" itp. itd., miałam nawet myśl żeby ją zwinąć, ale ciii! xD
 Cóż jutro wreszcie święta. A potem już tylko nowy rok ;'3.
 Nie mogę się już doczekać. Plany się zrujnowały i chyba 2013 będę sama świętować ;'x.
 OK, nie mam co pisać więc narka.
   PS. Sandruuu! Przepraszam, że zapomniałam o twoich urodzinach i nic Ci nie wysłałam ;(, wybacz proszę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz