Etykiety

piątek, 21 grudnia 2012

Wigilijnie,

    Yoo! Na początek wielkie sorry za to, że nic nie wstawiałam ale coś mi się popsuło i nie mogłam pisać :x.
W ciągu tego czasu też za dużo się nie działo. Dopiero wczoraj na matmie zaczęło nam odbijać, bo dyrka nas zostawiła więc luz ;3, <nam w sensie mi, Monice, Cytrynce {poszkodowanej xDD}>.
No i udało mi się zrobić wczoraj z mama=ą pierogi na klasową Wigilię!
No i co do niej to była spoczko chyba tylko jednej osobie nie złożyłam życzeń ale to nic.
  PS. Sandra musi się nauczyć z jakiej litery się pisze nazwy świąt ponieważ Boże Narodzenie napisała z małych, hihihi i to jeszcze na życzeniach dla nauczycieli  ^ ^"".
 I owszem podobał mi się Sandry prezent, bo przecież 66% sama wybierałam xD, a reszta mi ładnie pachniała więc okeeej. A i tak przy okazji, wiecie, że w klasie jako prezent były 3 zestawy z C-THRU?!
Ten, który dałam Julicie, ten co Julita dała Sandrze i jeszcze jakiś xD.
  No i świat się nie skończył ;3 i wychodzi  na to, że miałam rację a Kasia wygrała z Przemkiem i on stawia jej pepsi :D.
  OKeej muszę posprzątać pokój, bo wiecie w poniedziałek święta, a jutro przychodzi do mnie Kuba żeby mnie jako tako poduczyć gry na gitarze. Brat mi oddał swoją, zaczęłam oglądać muzyczne anime i mnie wzięło. Życzcie mi powodzenia, może uda mi się nauczyć jakiegoś prostego utworu :D. Ale najpierw muszą mi skórki stwardnieć bo póki co bolą :c.
 No to wprawiajcie się w świąteczny klimat i na razie.
                        ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Chciałabym taką *Q*.
Jak nauczę się grać to może zacznę zbierać kasę
na gitarę elektryczną ☺.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz