Etykiety

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Już 3 latka :D


Hej : )
A więc dzionek całkiem spoko . Mam na półrocze 4 z anglika < załamka > . Eh no trudno się mówi .
Dzisiaj było tylko 5 lekcji więc szybko zleciało : )

Dzisiaj dla mojej Nikolki był wyjątkowy dzień .  : D Urodziny ... już 3 latka jak szybko X D

Pamiętam ten dzień w którym moja mama zadzwoniła i powiedziała, że urodziła . Byłam pewna że to będzie chłopczyk , no ale urodziła się dziewczynka ... i tak ją kocham ♥
Co do nie wstawiania postów to nie wstawiałam dlatego , że nie miałam o czym . Mam pisać jak siedzę w fotelu i nic nie robię ? To trochę bez sensu o.o .

A więc tak siedzę piję sobie soczek i zastanawiam się czy jest jutro kartkówka z Biologii . Chyba jest no cóż nie nauczyłam się X - DD .

Dzisiaj naprawdę nie wiem co pisać .... więc mykam pa  :*

moja nikusia :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz