Etykiety

środa, 12 grudnia 2012

English .

Hej .
Dzisiaj dzień naprawdę udany . Tylko dostałam 3 z matematyki no ale 5 też wpadła do dziennika . 
Z Polskiego na ,, niby ,, kartkówce rozpisałam się jak idiotka a i tak dostałam 4 . I gdzie ty logika ? 
No ale mniejsza z tym ... dzisiaj była próba na jasełka . Nie pamiętam dokładnie , w którym momencie wychodzę no ale to tylko taki mały szczegół . : )
Na informatyce była poprawa sprawdzianu . Napisałam wszystko i jak dostanę ocenę poniżej 4 to się załamię ... i jeszcze Klaudii podpowiadałam xD. 
Po szkole na wyjściu dostałam od kogoś śnieżką w głowę i gdy czekałam na autobus również . Teraz się źle czuje i wszystko jest do bani . : / 
To, że mam coś dokupić Klaudii to prawda . Jeszcze jej nic nie dokupiłam ale to uczenie w przyszłą środę czyli za równiutki tydzień . Ale ten czas szybko upływa : )
A co do niespodzianki to nie wiem o co chodzi . Ale Klaudia pewnie mówiła o piosence którą napisałam na lekcji Historii . Owszem miałam ją wstawić ale pewnie tego nie uczynię bo połowy tekstu zapomniałam. 
Teraz sobie siedzę i robię lekcje z Polskiego . 
Niestety ale muszę bo jak nie zrobię to dostane 1 długopisem a tego kurcze nie chce .
Dowiedziałam się że prawdopodobnie w styczniu albo w marcu Justin Bieber przyjeżdża do polski . Oh muszę go spotkać ♥
Oj za tydzień klasowa wigilia muszę przypomnieć mamie żeby napoje kupiła , bo za pomnie jeszcze i wszyscy umrzemy z pragnienia xd
Jeszcze dzisiaj był angielski . Byłam na nim nawet sporo kumata nawet pan mnie pochwalił . Jestem bogiem : D

Dzisiaj sobie trochę w tym pości popisałam bo same nudy są i nie mam co robić więc na pisanie nawet chęć przyszła < 3
Mam nadzieje że reszta moich postów również będzie w miarę taka długa X D
Na dzisiaj to koniec . Pa : *


hhhahahaha wesołych świąt  <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz