Etykiety

czwartek, 13 grudnia 2012

Gleba.

Cześć : D
Dzisiaj dzionek całkiem spoko . Jak wstałam myślałam że jest godzina ok . 6 , ale jak się spojrzałam na zegarek i zobaczyłam 8 to się przeraziłam . Szybko się ubrałam umyłam wyszykowałam do szkoły . Do szkoły zawiózł mnie mój tata . On jest taki kochany < 3O . 
Gdy weszłam do szkoły i zaczęłam zmieniać buty zobaczyłam jak Sebastian zalicza glebę . Hahaha gleba dnia : D No ale to nie było to bo na chemii Adrianowi się krzesełko złamało X - D
I jeszcze jak wracałam ze szkoły Ola się wywaliła hahaha dupa boli ? : D
Dostałam 4 z religii : ) Jetem mądra .
Na pierwszej lekcji czyli polskim była u nas Ola ( koleżanka która poszła do innej szkoły ) . Fajnie że mogłam ją zobaczyć  :D
W niedzielę jadę na obiad do mojej cioci , bo powiedziała , że jej nie lubię , a to nie prawda . 
Chyba nie będę miała odrobionej matematyki , ponieważ jej nie umiem ;/ .
W środę muszę Klaudii dokupić prezent . Kupię jej jakieś perfumy czy coś w tym stylu  : D
Klaudia właśnie dała mi link do zdjęcia Biebera a oto one *: : 




Dziękuję Ci Klaudio < 3

Przypomniała mi się wycieczka do Warszawy . Powiem jedno było na niej fajniee < 3O

Ja już kończę paa ♥








Hahahaha moje arcydzieło X - DD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz