Etykiety

piątek, 4 stycznia 2013

I już po zebraniu.

Hej. Nie pisałam, bo nie miałam o czym i brak czasu. Dzisiaj było to zebranie- M A  S A K R A!
Ogólnie mam czwórki, tylko z 2 tróje i jedną dwójkę z fizy chyba. I oczywiście źle się uczę, jestem najgorsza w świecie i robię wstyd mamie przed innymi rodzicami. No rozumiem, mam zagrożenie z Muzyki <Dziizzz>, bo nie miałam żadnych ocen i nie wiedziałam nic o referacie i gałą, ale się poprawie chociaż na 3. Nie no, oczywiście ochrzan...
Także się pytam po co komu zebrania?!
  Dzisiaj rano przez pół drogi do szkoły, a raczej do przystanku towarzyszył mi piesek nieznajomy- Husky.
Był taki słodki! Miałam ochotę go pogłaskać, ale bym się spóźniła;/.
  Lol, dziś 3 osoby pytały się mnie o znaczenie mojego drugiego imienia(wymyślonego) na fb, a mianowicie Haru( z jap. wiosna).

Miała mi dziś przyjść paczka, niestety pewnie dopiero w poniedziałek będzie. :'(
 Uhuuu za tydzień przyjeżdza mój brat już! Cieszę się, w końcu nie widziałam go od roku :D.
Śłooodziaaaak ♥


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz