Etykiety

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wkurzona na maxa. Koniec przyjaźni .

Hej . 
Tak na początek humor mam bardzo zły . Dlaczego ? Przez taką jedną osobę którą jest Sylwia . Nagadała o mnie dziwne rzeczy . Myślałam że jest moją przyjaciółką . No , ale pomyliłam się . Mam nadzieję , że jeśli będzie coś o mnie gadać ( coś idiotycznego ) to nikt jej nie uwierzy . Zablokowała mnie również na fb . Trudno się mówi nie będę rozpaczać . 
Co do takiej jednej plotki jaką są Indie ( państwo do którego chcę pojechać ) . Owszem chce do niego pojechać , ale NIE W TYM ROKU ! . Bo Sylwia powiedziała Klaudii , która następnie powiedziała mi , że Sylwia jej powiedziała , że do Indii jadę w tym roku . Powiedziałam że po osiemnastce dozbieram jeszcze sporo kasy i pojadę jak będę miała 20-30 lat. No chyba że będę miała poważny powód żeby tego nie uczynić . I Sylwio nie mówiłam że będę miała basen wykopany tylko normalny-.- . 
Dobra koniec . Postanowiłam że zerwę z nią przyjaźń na zawsze. Nie lubię się kłócić bo wole żyć z każdym w zgodzie. 
A więc jestem chora wczoraj byłam u lekarza . Mam zapalenie krtani . A i nie pojechałam z Sylwią do miasta z powodu choroby . Mam jej dosyć chciałabym już być zdrowa i ruszyć się na dwór a najlepiej do szkoły bo w domu umieram z nudów . Jeszcze ta ''sól'' do picia blee . Paulina powiedziała mi że mam 4 z niemca wystawioną . Łiii < 33333333333 .
Dobra kończe paa ;p . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz