Etykiety

sobota, 12 stycznia 2013

PrzeziębienieT^T

  Hej, wam :3. Co tam u was słychać? Ja wczoraj byłam na zakupach z Moniką i było świetnie ale teraz niestety boli mnie głowa, mam dreszcze, chrypę i chce mi się spać. No ale trudno, za godzinę mój brat będzie w Polsce więc muszę jako tako wyzdrowieć żeby nie powitało go zombie :D.
  A pro po mojej recytacji środowej, tak dostałam 5, ale nie sądzę żeby to było aż tak ładnie zwłaszcza, że omal co tam nie umarłam z nerwów, wiece uczyłam się go z 10 min na przerwie i do tego myliły mi się linijki.. xD. No i z tej wydzieranki też mam 5, jak każdy zresztą chyba ^^

  Miałam dzisiaj fajne zajęcie. Farbowałam śnieg ♥! Wykorzystałam 16 kolorów hehe, teraz leża i zamarzają na parapecie w kształcie kwiatka ;].
  PS.  Zakładam nowe konto na FB, więc to, że mnie niby nie będzie nie znaczy, że w ogóle mnie nie będzie :P. No i nie wszystkich będę przyjmować do znajomych.
  PS.2 Kto mi zrobi Smiley'a? Ja się sama boję xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz