Etykiety

sobota, 19 stycznia 2013

Sprzątankoo :3 .

Hej misie :3 . 
Dzisiaj dzionek zaczął się troszkę dziwnie , ponieważ o godzinie 7:20 musiałam wstać do siostrzyczki , bo obudziła się z płaczem , a nikogo innego w domu nie było prócz mnie . Wstałam i zaniosłam ją do salonu gdzie włączyłam jej bajki i dałam śniadanko . Jestem taką dobrą siostrzyczką . < 3.
Wczoraj do północy razem z rodzicami oglądałam na tvn ,, Władca pierścienia i dwie wieże ''. Po tym oglądaniu byłam taka zmęczona , że nawet nie pamiętam kiedy usnęłam . 
Coraz częściej czyli od wczoraj zaczęłam wiązać włosy . Najczęściej mam warkocza , lecz osobiście wolę rozpuszczone włosy . Moja Nikolka ma to po mnie bo gdy jest w domu cały czas ma rozpuszczone włosy (...) jak je się jej zepnie to odgrywa arie operową więc lepiej tego nie robić . 
Zrobiłam sobie z nią dzisiaj sesje ala '' Siostry '' :)  . Mam nową siostrzyczkę Klaudie xd.
Od samego rana pada śnieg . Już naprawdę dużo go jest . Mam dość niech w końcu przestanie padać . Proszę -.-'.
Sprzątałam dzisiaj w domu . Znaczy u mnie w pokoju . Chciałam posprzątać cały dom , ale zabrakło mi energii , no i jakoś tak wyszło . Chyba pójdę lepić bałwana : ) . Będzie to mój sposób na sobotnią nudę . Mogłaby do mnie przyjść Sylwia , bo samemu lepić to tak dziwnie . Ale jest jeden problem nie mam z nią kontaktu , a iść mi się po nią nie chce. Jutro ma miesięcznice ze swoim chłopakiem , a ja nie kupiłam prezentu . No cóż zdarza się . Ciekawe co jej Michał kupi mówiłam mu o naszyjniku z literką ,, M,, ciekawe czy go kupił ;) . Lubię doradzać ludziom różne rzeczy ... huehue Kocham to robić . 
Hasz hasz mój taka teraz stoi z łopatą na dworzu i śnieg odgarnia , a ja siedzę przed komputerem . Jutro wyciągnę całą rodzinkę na spacer. Mam nadzieję że na niego pójdziemy . Dawno nie byłam z nimi na spacerku , a bardzo bym chciała ... tak bardzo bardzo . Ostatni raz byłam z nimi na spacerku jak byłam w 6 klasie , albo w wakacje już nie pamiętam .. a tak w wakacje nad morzem jak po bazarkach chodziliśmy x D Moje zbieranie pieniędzy na aparat idzie w dobrym kierunku  . Oby tak dalej . 
Klaudia nie rób sobie tego kolczyka . Proszę cię . Bo jak go zrobisz obiecuję że nie odezwę się do ciebie w dni , w które będziesz go miała założonego . Po prostu tobie jest lepiej bez żadnych kolczyków w jakie ustnej i wgl . Jak chcesz to zrób sobie jeszcze jednego w uszach  xd . Na to ci zezwalam . 
Zrobiłam sobie wczoraj zdjęcie z aniołkiem co dostała od Julity na Mikołajki . Haha zabawne to zdjęcie wyszło .. jak dla mnie oczywiście. 
Po raz drugi się troszkę rozpisałam w poście . ;p
Kończę bajoo ;-***



                                                                      Uwielbiam tego aniołka :3




                                                                  Arr mój bączek < 3




                                             


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz