Etykiety

czwartek, 10 stycznia 2013

Pozytywna poprawa .

Cześć . 
A więc dzisiaj pozytywna poprawa mojego humoru .  : ) 
Na zajęciach artystycznych dokańczaliśmy nasze prace . Mieliśmy tę pracę wyklejać z gazety , ale ja ją wykleiłam z kartonu i tak dostałam 5 . Na polskim coś mi nie wyszło z recytacją wiersza i dostałam 4 , ale za to Klaudia ślicznie go powiedziała i dostała chyba 5 .
Po matematyce myślałam , że padnę ale była to ostatnia lekcja więc wzięłam się w garść i pojechałam do domu . Wreszcie mój telewizor wrócił z naprawy ... tak się cieszę . 
Zrobiłam sobie też parę fotek . Tylko że okropnie na nich wyszłam :(. Wgl jestem jakaś taka nie fotogeniczna x D . 
Wstawię te fotki i zmykam . 


                                                            A tak wyglądałam gdy miałam 8|9 lat , 
                                                         A tak wyglądam teraz joł X DD
                                                   A oto moje arycydzieło :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz