Etykiety

piątek, 18 stycznia 2013

Lagi do kwadratu :(

           Siem.
 Postanowiłam coś wstawić, bo nie chciałam być tą jedyną niedobrą i leniwą xD
HaH! Też mam 3 z fizy! Ale ledwo co, gdyby nie sprawdzian napisany na 4 to by była mogiła :(.
Co do wycieczki to jak mama da mi kasę to pojadę hehe.
W poniedziałek robię sobie smajleja! :D Znaczy nie sama sobie, kolega mi robi, ja bym nie dała rady.
 Kurczę naprawdę ciężko jest mi pisać, bo mam straszne lagi ;/.
 A no i cieszę się, że już weekend, jutro o 16 pożegnam się z bratem bo wraca do Irlandii.
Miałam mieć nowy telefon, bo brat mi kupił, ale chciał dać dopiero przy swoim odjeździe, a tu proszę Irlandzkiego simlocka można zdjąć w Irlandii x:.Był w najlepszych firmach w mieście, a tu gucio, musi wrócić, potrzymać go z miesiąc, a dopiero potem może zdjąć simlocka i mi wysłać ;( A tak się nastawiłam i zaprzyjaźniłam już z telefonikiem ;/
 No nic jutro będzie mi szybciej net chodził to jak będę mieć temat to dodam posta i pewnie jakieś zdjęcia :D. A póki co żegnam was.
  A i PS. Przepraszam m. in. Monikę i Julitę za to, że przez cały tydzień nie miałam dla was czasu, bo czytałam mangi hehe, ale już nie mam co czytać, więc wszystko wraca do normy
 To chyba wszystko, papaappa :*
  PS2.To anime co Sandrxe dałam, było na serio "ciekawe" xD Nie, to nie jakieś zwykłe shojo<z jap. dziewczyna/tu: dla dziewczyn>, czy komedia, romans, sci-fi, horror, tylko HENTAI<z jap. zboczeniec, zboczone>! Tak, Sandra ha hentai desu~!<Sandra jest zboczona> Ale JAk większość osób w gimnazjum, więc się nie dziwię xD
   PS.3 Nie ogarniam TV. Program dla facetów-rozmowy o pięknie kobiet.
                  Program dla kobiet-rozmowy o urodzie, modzie i jak ogólnie być piękną.xDD
 
                                                   A to kolczyk, który będę mieć! Ja mam wybrałam czerwony, bo czarnych nie było już, a niebieski wziął mój kolega ;3 A i co najważniejsze! Świecą w UV! xD
   Oby tylko mama nie zauważyłą, więc WY Macie być ciiihcooo! xD
Milczenie to złoto ♥

  Jak mi się dziurka zagoi to mam kilka jeszcze fajnych na oku np. kuleczki złote, srebrne, w panterkę<różowo czarne, biało czarne itp>, ogólnie jednokolorowe itp.
 Przynajmniej wiem, że te, kostki, nie zgubią mi się przy zakręcaniu, bo z nimi łatwiej niż kuleczkami, które mogą wpaść do umywalki..<pewna osoba/y więdzą o czym i kim mówię xDD>

Mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
SZkoda, że już nie mam truskawkowych ;'c


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz