Etykiety

piątek, 25 stycznia 2013

Snooooow! I hate snow..

  Yo! Noga już mnie mniej boli. Ale nadal boli...
Strasznie się cieszę, że to już weekend hehe. Wreszcie się wyśpię i może wyzdrowieję.
Wiecie, że Julitka w ciąży jest... Od wczoraj rano..
Szlajała się gdzieś po krzakach zamiast  spać xD.
  Okeej na.serio nie mam co pisać xD. A mam zaproszenie na ostatki od Kuby. Ale mama mnie pewnie nie puści x.x weźcie ją przekonajcie błagam was, a jak nie pójdę to będę smutać i ani postów nie będzie ani zdjęć...
 Mój Pou jest już dorosły! Hehehe..
 PS. Usunęłam wszystkie koszmary z ising'a xD Wiecie dziesięciolatka dobrze nie brzmi, szczególnie ja, ale założę sobie nowe konto, bo tamto ma za dużo wrogów xP.
Ale i tak linku nie dam :P, obiecałam już takiej Agacie, ale jak wyzdrowieje, oby nie umarła.. ;C
Chciałam dodać zdjęcie ale nie chce się wyświetlić ;(, a nie mam go na kompie ;/
Papaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz