Etykiety

środa, 9 stycznia 2013

Zły dzień -.- .

Hej . 
U mnie dzisiaj wyjątkowo źle . Okazało się że nie którzy ludzie są jacyś dziwni ... ale nie będę zdradzać szczegółów . No a więc w szkole całkiem spoko dostałam 5 z niemieckiego za opowiadanie pokoju chociaż kompletnie się nie uczyłam X - D . No i 4 z kartkówki . 
Z matematyki była kartkóweczka ... napisałam wszystko tylwo w zad . 3 popełniłam błąd . 
Nie mam o czym pisać naprawdę . Mam zły humor i wgl . ;/


                                                      Hasz hasz nie wiem co my tu robiłyśmy , 



                                                                  Ze Sławcią jeszcze z wycieczki :3
                                                              Moja Nikolka < 3
                                                    Jestę Pandę X - DDDDDDDD
                                             Hahaha bez komentarz xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz