Etykiety

wtorek, 29 stycznia 2013

Nic już nie rozumiem..

  Elo. Sytuacja między Sandrą, a Sylwią nadal napięta, ale wole się nie wypowiadać na ten temat, w sumie mnie to nie dotyczy...
 W szkole dzisiaj tak średnio. Z muzyki mam 3 na koniec, ale miałam kazanie od niej x.x. Powiedzcie mi, jak można najpierw mówić, że: "jej nie obchodzą jakie my mamy oceny, my się staramy, nie jej sprawa", a potem, że" się w ogóle nie uczymy, nie obchodzi nas to, muzyka jest tak prostym przedmiotem"- no rozumiem muzyka jest jednym z łatwiejszych przedmiotów, ale no jak się gra na flecie czy śpiewa, a jak się w szkole ni było przez kilka dni, a raczej akurat coś wypadało wtedy gdy mam muzykę to nie umiałam x.x
Trudno się mówi. Postaram się na przyszłe półrocze. Ze sprawdzianu z plastyki dostałam dosłownie najwyższa ocenę z klasy! Miałam najwięcej punktów! *^* nic się nie uczyłam i jeszcze nie wiedziałam, że test został przełożony na wcześniej. Alle jest, 2! xDDD Taaak tylko ja, Adrian, Adaś i Damian, który ze mnie ściągał mieliśmy dwójki, reszta jedynki o.o, tak, nawet Paulina Rumińska- SZOK!! Ale przed feriami będziemy mieli poprawę, więc spoko. Z biologii mam 3, a przewidywana była 4 ;'(, ale jak się nic a nic nie uczy tylko wszystko za pamięci jeszcze zapomina się prac domowych to tak to potem wygląda, tak samo powiedziałam wychowawczyni i też się chyba trochę zdziwiła jeśli mnie zrozumiała dobrze, musiałam iść szybko na autobus więc nie miałam czasu na rozmowy.
   To tak, nowy telefon sprawuje się świetnie, co innego mogę powiedzieć o internecie... Wcześniej miałam z TP, ale mama stwierdziła, że trzeba zmienić i to był błąd. Tam miałam nieograniczony, a tu 8GB. Jeszcze jak zeszło mi do ok 5GB zaczął zwalniać i anime, które ładowało mi się max 5 min zwykle, wtedy ładowało się cały dzień >.< No i przez to jeszcze strasznie mi zjechało, teraz mam z 2.5GB, a muszę do 19lutego wytrzymać, od nowa idzie ;'(. Miałam mieć darmowe noce, a oni mi ich nie włączyli choć zapłacone jest... Rada: nie bierzcie netu z orange...
  Zawędrowałam dzisiaj na fajnego bloga. Dziewczyna ogólnie opisuje swoje życie, tak jak Sandra i ja, ale wstawia też recenzje, w szczególności anime, ta jest Otaku, hehe. Ale na serio fajnie się to wszystko czyta, szkoda tylko, że rzadko wchodzi, ale ma juz pawie 100 obserwatorów i prawie 5000 wyświetleń ;3. Też tak chcę!  Ale wy chyba mnie nie lubicie, ani Sandry bo nie chcecie zaobserwować, a przecież to nic trudnego!
Okej, dam wam link do bloga, może zajrzycie --
>Spell Magic <--.
Ja postanowiłam założyć nowego bloga. Nie spodoba wam się pewnie, bo także jest o anime, mangach i takie tam. Nawet jeśli nikt by go nie czytał, to będę mieć chociaż pamiątke, wiecie większości obejrzanych anime nie pamiętam, nawet tytułów. To dla mnie dosyć przykre no i czuję pustkę...
Oczywiście tu także będę pisać i to nie znaczy, że jeszcze rzadziej, bo mam nowy blog;3.
W następnym poście, który dodam może jutro, takim króciutkim, bo dziś się nieźle rozpisałam, dodam link do bloga. Mam nadzieję, że chociaż ogólnie się rozejrzycie, a może się wam spodoba.

  Okej, jutro jest ta wycieczka, połowy klasy nie ma= lajtowe lekcje ♥. Dobra mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam :D. Spoko to życzę miłego czytania tego i kolejnych postów oraz wyczekujcie linku do bloga! ^w^
A tu macie mojego kochane, zadziornego, wrednego nieco z temperamentem
Tomoe. Jest on za anime, które wyszło w październiku br.
Kami-sama Hajimemashita
(co znaczy: poznałam bóstwo)
Tu recenzji wam nie napiszę, ale niedługo pojawi się na nowym blogu, bo zacznę
od tych serii z jesieni, a potem styczniowe, jak obejrzę kiedyś;(..
No i na koniec będą te starsze i mangi też, a i zapomniałabym..
BĘDĄ TEŻ OPOWIADANIA, KRÓTKIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz