Etykiety

piątek, 4 stycznia 2013

To już dzisiaj . :-(

Hej . :)
A więc tydzień szkolny już zakończony ... na szczęście : ) .
Było naprawdę świetnie . Nie które osoby takie teksty mówili że masakra X-D.
A dzisiaj dzisiaj całkiem w porządku tyle co ja się uczyłam na fizykę i wszystko poszło na marne , ponieważ Pani nie zrobiła poprawy . Dopiero na sprawdzianie będzie można ją zrobić . 
A no i Dzisiaj Daria miała urodziny . : ) Dostała bardzo fajny prezent . 
Eh dzisiaj wywiadówka .. masakra pożegnam się z komputerem , a nawet chyba i z tv ( ale to możliwe bo się popsuł . : ) ) . Jeju boje się chociaż mój taka jedzie na wywiadówkę . 
Dzisiaj na religii mama do mnie dzwoni zapytać się jakie imię jest ładne dla chłopca to dałam jej parę przykładów ale nie wiem które jest najlepsze . Alan, Antoś , Fabian, Kacper, Kajtek , Kornel, Miłosz i Olaf . Jedno wybrała ale nie podałam tu tego imienia : ) . Ale to które wybrała jest prześliczne *__*.
Zapisałam się również na sks . Dopiero teraz ogarnęłam że mam autobus powrotny do domu . XD
No ale ja czasem ciemna jestem ( ... ) i to bardzo .
Robiłam porządek w plecaku mój Boże ile ja tam miałam karteczek . Jaka ja byłam dziwna że takie rzeczy pisałam . HAHAHA xd. Nie pochwale się tymi karteczkami . Ciekawe ile błędów zrobiłam w pracy domowej z niemieckiego . Hem ciekawe ... .: D
Dobra dzisiaj to ja nie mam co pisać bo nic się nie wydarzyło .



Albo ja jestem taka mało albo ta osoba co stoi przede mną jest olbrzymem X D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz