Etykiety

wtorek, 1 stycznia 2013

New Year < 3 .

Witajcie. :-)
Oj dawno nie dodawałam posta no ale nie miałam o czym i to jest mój dotychczasowy problem . No ale dzisiaj dodaje , bo Klaudia mi kazała. 
A więc wczoraj był sylwester . Nawet był całkiem spoko . Pojechałam na niego do chrzestnej.
Oczywiście nie mogło się obyć bez polsatu :D. Ale po paru godzinach mój wujo przejął pilota i przełączał na jakieś Disco Polo -.- . O 1 w nocy dopiero był jakiś spoko film nie pamiętam tytułu ale chyba on był taki ,, Legalna Blondynka '' no albo coś w podobie . Gdy wybiła północ został otworzony szampan . Szybko wszyscy go wypili i poszli puszczać petary . W tym roku nie było ich aż tak dużo , ale mam nadzieję że w następnym roku będzie więcej . 
O godzinie 2 w nocy wróciliśmy do domu od razu weszłam na komputer , przeczytałam lekturę i poszłam spać .
Dzisiaj nic ciekawego zbytnio się nie wydarzyło . Mamy nowy rok 2013 . 
Moje postanowienia są takie : 
1.  Co tydzień w niedzielę będę chodziła na marsz X D .
2.  Będę jadła mniej słodyczy a więcej owoców i warzyw . 
3.  Będę mniej siedziała na komputerze.
4.  Będę mniej czasu spędzała przed tv .
5.  Będę lepiej się uczyć .
6.  Będę co tydzień sprzątać w pokoju X D . 

Na razie postanowień mam tylko sześć ale może będzie jeszcze więcej . Czas pokaże :-).
Zaczęłam zbierać pieniądze na profesjonalny aparat . Mam nadzieję , że uda mi się uzbierać odpowiednią sumę i go kupię : D. Już jutro szkoła . Nie wiem czy na jutro jest lektura , czy jest jakaś kartkówka lub sprawdzian . Nie ogarniam już . No w lipcu jadę nad morze .. ah nie mogę się już doczekać  < 3 .

Wczoraj nie miałam jak złożyć wam życzeń więc zrobię to dzisiaj . : )

A więc wszystkiego najlepszego , wszystkiego co dobre w tym roku . Żebyście dążyli do swych celów i nigdy się nie poddawali . No po prostu szczęścia w nowym roku 2013 :D.

Postanowiłam dzisiaj dać dłuższego posta, ale tego nie zrobię ponieważ Klaudia ma już jakieś wąty i wgl . -.-







                                                         takie tam z sesji a Agą X D.






                                                              takie tam ze ślubowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz