Etykiety

wtorek, 8 stycznia 2013

Photo time(?).

A więc nie mam o czym pisać już kompletnie, a jakiegoś posta wstawić muszę, bo Sandra nie ma dostępu do komputera T^T.
  W szkole spoko dostałam dzisiaj 4-muzyka i 5-plastyka. Miałam dyżur na stołówce <blee> razem z Julitą, Moniką, Sławką i Pauliną :P.
Zamówienie nadal mi nie przyszło, możliwe, że będzie dopiero ok. piątku(!!!).
Dobra dawno nie wstawiałam żadnych zdjęć moich, ani mojego autorstwa także wstawię kilka starych fotek, np. z ubiegłorocznych ferii ♥.

A raczej wszystko co zrobione było ponad rok temu, a nawet 5 lat temu.. xD
Czyja to ręka?? :D



Uuu! Bo zaraz spadnę! ;3
Spadnę 2 metry w dół i zostanie naleśnik :D





*COOOO??!!
SPRAGNIONEGO CZŁOWIEKA NIGDY ŻEŚ NIE WIDZIAŁ?!?!*
Takie tam picie z górskiego potoczku po długim zjeżdżaniu
na tyłku po ścieżce z góry, a raczej Morskiego Oka<tak to się zwało?>
razem z dziewczyną mojego brata-Basią xD


    

Jeejku! Nasza komunia :D
Od lewej Angelika, Ja i Kasia.
Hmm.. komunia była w moje urodzinki c:
Rok 2011, dzieci pojechały sobie na kolonię i zostały pomazane..:D
Whraaaa!
Halloweenowo!
Ujeżdżamy niedźwiedzia :]

Geeez.
Siedmioletnia Klaudia w jakimś gorącym kraju ale nie
jestem pewna dokładnie to też zostawmy to bez komentarza..;]
*Taa już jako dziecko byłam blee..* xDD
Jestę królę światą, a raczej królową ;3
Aniouek!! :D

eeee..
Klaudia siedzi na jakimś płotku i bawi się śniegiem^ ^"
*Potem zleciałam w prawą stronę, a tam było duużo śniegu! xD*
Jestę fotografę :D
Nie no, fajnie te płatki śniegu spadające z drzew wyszły;3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz