Etykiety

czwartek, 24 stycznia 2013

Photo Day : ).

Siemka  :)  . 
Dzisiaj dzionek B . Fajny . Mam 5 z chemii na półrocze (...) jestem z siebie dumna . Normalnie całą lekcje miałam uśmiech na twarzy i do tej pory nie zniknął . W sobotę pojadę na zakupy muszę kupić bluzkę i jakieś spodnie . Zabiorę oczywiście kogoś ze sobą chyba Sylwię . Wrócimy później z moją mamą . 
Na religii było spoko ... dostałam 5 ze sprawdzianu szkoda że pani 6 nie stawiała . Całą lekcje graliśmy z Pauliną na tablecie w Pou : D .  Heheszky fajna ta gra  .
Przed matematyką dziewczyny robiły trochę zdjęć . Wstawię je .
Zaczęłam wiązać włosy , Związane włosy nie są w moim guście no ale ..Kończę paa < 3



                                                       

                                                             
                                                                  Asz to autobusowe światło . : D
                                                     Kocham to zdjęcie nawet nwm czemu . 
                                                       Związane włosy no me gusta -.-

                           
                                                       Sandraa Kujoooon < 33333
                                                                To zapaczanie w fona . 
Moja idiotkii < 3

                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz